Ostutingimused

Veebipoe Klaara.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Klaara Vintage OÜ (reg.kood 14676008, askukoht Käärametsa tee 5, Viimsi vald)

  

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

 

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

 

Veebipood müüb uusi ja kasutatud „second hand“ vintage stiilis riideid ja muid tooteid. Kõik kasutusel olnud "second hand" tooted on Veebipoe poolt puhastatud ja korrastatud.

 

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

 

Kauba kättetoimetamise eest tasub Veebipood.

 

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

Kõik kuvatud hinnad on eurodes.

 

Tellimuse vormistamine

 

Kauba tellimiseks  tuleb  lisada  soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse  vormistamiseks tuleb täita nõutud  andmeväljad  ning  valida  sobiv  toodete  kohaletoimetamise  viis.  Seejärel  kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda ainult Eesti pankade (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID) ülekandega. Makseid võetakse vastu eurodes. Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

 

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

 

Kui  tellitud  kaupa  ei  ole  võimalik  tarnida  seoses  kauba  lõppemisega  või  muul  põhjusel, teavitatakse   sellest   ostjat   esimesel   võimalusel   ning   tagastatakse   tasutud   raha   (sh   kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

Kohaletoimetamine

 

Kaupu saadetakse Eesti Vabariigi pakiautomaatidesse või kullerfirma vahendusel välismaale.

 

Kauba eestisisesed saatmiskulud kannab Veebipood. Välismaale saatmise kulud kannab ostja vastavalt kullerfirma hinnakirjale.

 

Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu  jõustumist. 

 

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 15 kalendripäeva jooksul.

 

Taganemisõigus

 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

 

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

 

14-päevase tagastamisõiguse  kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

 

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise lihtvormiline avaldus ning saata see e-kirja aadressile klaaravintage@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul  kauba kättesaamisest.

 

Kauba  tagastamise  kulud  kannab  ostja,  välja  arvatud  juhul,  kui  tagastamise  põhjus  seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

 

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

 

Veebipood  võib  keelduda  tagasimaksete  tegemisest  seni,  kuni  on  lepingu  esemeks  oleva  asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

 

Kui   ostja   on   sõnaselgelt   valinud   Veebipoe   pakutud   kõige   odavamast   tavapärasest   asja kättetoimetamise  viisist  erineva  kättetoimetamise  viisi,  ei  pea  Veebipood  tarbijale  tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

 

Veebipoel  on  õigus  taganeda  müügitehingust  ning  nõuda  ostjalt  tagasi  kaup,  kui  kauba  hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

Pretensiooni esitamise õigus

 

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.  Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile klaaravintage@gmail.com.

 

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

 

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui  kaupa  ei  ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

 

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

 

Isikuandmete vastutav töötleja on Klaara Vintage OÜ. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks  ning  kauba   ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvatele ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le. 

 

Veebipood  saadab  ostjale  uudiskirju  ning  pakkumisi  ostja  e-maili  aadressile  ainult  juhul,  kui ostja  on  selleks  avaldanud  soovi  sisestades  veebilehel  e-kirja  aadressi  ning  andnud  teada  oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

 

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

Vaidluste lahendamine

 

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need  saata  e-kirja  aadressile  klaaravintage@gmail.com.

 

Kui  ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal  võimalik pöörduda  Tarbijavaidluste  komisjoni  poole.  Menetlustingimustega  saab  tutvuda  ning  avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

 

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.